Word FREON!

Stichting De Ripen wordt gedragen door vrienden, die we met Friese trots FREONEN noemen. Ze zijn belangrijk voor ons en voor de mensen van de zorgboerderij. We houden de FREONEN op de hoogte van ons werk met twee nieuwsbrieven per jaar, aardige wetenswaardigheden op facebook, een uitnodiging voor Open Dagen op de zorgboerderij en voor bijzondere activiteiten. Plus van tijd tot tijd een informatief en gezellig ‘FREONEN’-moment. Dat doet een mens goed.

Voel je voor deze ‘freonskip’? Vul dan in onderstaande formulier je gegevens in. De jaarlijkse bijdrage is minimaal 10 euro, meer mag natuurlijk ook! Het spreekt vanzelf dat een eenmalige gift ook heel welkom is. De donaties en giften zijn aftrekbaar en onbelast omdat onze stichting de ANBI-status heeft. Door de bijdragen kunnen we allerlei extra’s realiseren. Dat is belangrijk, maar nóg belangrijker is dat er een groep FREONEN ons werk steunt en belangstelling toont.

Word FREON – het doet je goed!